Před týdnem a kus jsme s holkama přijely ze společné ”dovolené” ve Švýcarsku a bavily jsme se, jak strašně rychle tenhle rok utíká. A hlavně.. Co všechno se stihlo stát. Pro mnoho z nás byl zlomovej. V čem přesně, to vám řeknu příště, ale teď mi přišlo dobrý si to trochu na to příště ulehčit a hlavně zavzpomínat na teplo, než bude úplná kosa (né že bych nemrzla dneska cestou za našima..).

Dala jsem si jasný pravidlo: Nebudu sem vypisovat každou blbost a hlavně, u každýho bodu budou jenom tři fotky. Což bylo docela challenging u nějakých bodů, ale alespoň jsem musela vybírat jen ty, co mají největší váhu.

Chanel trip ve Francii

Začnu jedním z ohromných highlightů celýho tohohle roku. Chtěla jsem mu taky jako jedinému dát více fotek, ale to by nebylo fér, tak mu věnuji časem jeden článek..  Tohle byly pohádkový celý tři nebo čtyři dny a vůbec nevim, kde začít.. Skončim ale u toho, že jsme zpátky na letiště jeli Orient Expressem, což bylo něco neuvěřitelnýho a přála bych to každýmu z vás. To bylo prostě něco… nepopsatelnýho. Děkuju děkuju děkuju!

chanel press trip

Rande Vous v Rakousku

Jedno z nejlepších randíček, který jsme kdy měli (o tom, kam na něj, se dozvíte ve starším článku: kam na výlet).

austria view výhled výlet za fotkou

mini golf

Výlet do továrny Tonak

Víte, že ”Tonak” je zkratka pro ”Továrna Na Klobouky”?  Viděli jsme celý proces výroby a řeknu vám.. Teď si klobouků snad ještě více vážím. Výroba jednoho trvá až několik týdnů a kolika rukama projde, to je neuvěřitelný.

Tonak továrna

výlet do Tonak továrny

tonak továrna

Aerodrome

Festival Aerodrome bych shrnula takhle: hromada skvělýho pití, jídla, snad všichni mí kamarádi, z koncertů: na Lanu už nepůjdu, za to na Maklemora, Mø nebo Offenbach kdekoliv budou! Bylo to super, ale hlavně.. Aerodrome byl začátkem třpytičkový sezóny!

Karlovy vary Tatry

Tady měly být fotky z festivalu ve Varech, ale ty všichni znáte a jsme jich všichni okoukaní, tak to vyměňuju za jeden super výlet do Tater a na halušky.

První fotka nic moc, ale můj výraz k nezaplacení.. No a poslední fotka do rodinného alba pro všechny naše babičky a dědečky.

Barcelona

Jen tak, na jedno dlouhý spontanní rande s Tondou do Barcelony.Churros Barcelona

Sagrada Família

Barcelona roof top view

Colors of Ostrava

Jedny z nejlepších dnů léta s holkama. Počasí nepočasí, naše cool pláštěnky zvládly úplně všechno. Moc děkuju teamu z HM za pozvání, už se těším na další rok!Colors of ostrava colors of ostrava

Kola, odřenej zadek a rukavice sežraná krávou

To, že jsem sběratelka divnopříběhů už asi víte a tenhle výlet se nemohl bez jednoho obejít.. Nejdřív mi kráva, která byla stejně přítulná jako Karamela, sežrala rukavici, když jsem si jí chtěla vyfotit (samozřejmě nebyla moje, ale půjčená od Freecooliny) a pak jsem na kole sjela a odřela si celej zadek a loket. Následně, jak vidíte na fotce, mi to Tonda čistil vapkou (hahaha).Beer in Austria

Couple in Austria

Dublin a tour de Irsko

Tak k Irsku se určitě někdy v budoucnu ještě vrátím, nechala jsem tam tak trochu srdce. Byl to výlet k narozkám mýho kluka a tak trochu mi to nevyšlo, jak jsem chtěla, no to vám taky řeknu jindy… Každopádně máme důvod se tam vrátit a jedno vám řeknu už teď NIKDY NIKDY NIKDY NIKDY si nedávejte jahodový pivo.beer in dublin

ireland road trip

Druhý den hned do Chorvatska za našima

To jsem v carry onu jen vyměnila pláštěnku za plavky, vyspala se a hned v 7 ráno zpátky na letiště a po pár hodinách jsem byla na místě.. Poslední moře tohohle roku.. A rovnou s Karamelitou!

Tohle bylo všechno z mýho léta. Zážitků mám daleko víc, ale musela jsem to limitovat, abych se sem vešla a neunudila vás. Doufám, že třeba někoho jsem tímto nakopla někam jet, protože cestování je na zážitky něco neuvěřitelnýho.. Co máte ještě letos v plánu?

My za chvilku zas jedeme do Berlína, tak se jdu oblíknout a za chvilku tam!