Slíbila jsem něco, co jsem samozřejmě pak úplně zapomněla. Sepsat Vám článek s rozpisem, co za celý den sním. Abych pravdu řekla… Jak jsem byla teď nemocná, tak jsem byla furt doma a z nudy jsem si vyvařovala&(neustále) užírala cokoliv. Taky si teď připadám o pneumatičku těžší, znáte to.. :D. 


Můžou za to určitě opečené oříšky, co jsem si dělala v pondělí. Plánovaných porcí bylo tak 5. Snědla jsem je během dne (kecám, během hodiny) . Ach jo. 😀 

Takže abyste si nemysleli.. Neměla jsem jen to, co zde píšu, ale pak taky různé říšky, mandlové máslo po lžících, hroznové víno, borůvky, jahody, rajčata… 

Vždycky, když jsem šla kolem ledničky. A šuplíků.

Taky mé jídlo můžete sledovat na druhém instagramovém účtě.

 



Den1.
Snídaně:
Omeleta ze tří vajíček, slanina, paprika, hráškové výhonky a výhonky řepy

Oběd:
Pečené kuře na másle, česneku a tymiánu
Zeleninový salát s olivami

Večeře:
Kousek zelí, borůvky
Kokos, hrska mandlí (fakt super kombinace :D)

Den2.
Snídaně:
Tři míchaná vajíčka na cibulce a šunce, slanina, okurka, paprika

Oběd:
Pečené kuře s hóódně omastku, dušený špenát
Jablko se skořicí, borůvky

Večeře:
Paleo fried ”rice” (recept níže)

Den3.
Snídaně:
Banánové palačinky ze čtyř vajíček

Oběd:
Hovězí naked burger, slanina, guacamole z celého avokáda, batátové čipsy

Večeře:
Mandlové máslo, kokos

Den4.
Snídaně:
Tři volská oka sypaná paprikou a jarní cibulkou, slanina, okurka, paprika, rajčata
Hrst kešu oříšků

Oběd:
Pečený losos s brokolicí, bylinkové máslo

Večeře:
Steak z hovězího pupku s cibulkovou omáčkou, kořenová zelenina

Den 5.
Snídaně:
Tři míchané vajíčka na cibulce s lososem

Oběd/večeře
Míchané vajíčka s květákem, avokádo

Na paleo fried ”rice” budete potřebovat:

  • květák
  • papriku, čínské zelí // cokoliv máte rádi
  • jarní cibulku
  • vajíčko
  • plátky slaniny
  • tahini pastu
  • ghee/máslo
  • sůl&pepř na dochucení

 

  1. Květák si nastrouhejte (opatrně bez prstů!) a opečte dohněda v hluboké nepřilnavé pánvi (cca 10 minut). Dejte do misky odpočinout. Mezi smažením si nakrájejte na (velice) tenké plátky zbytek ingrediencí.
  2. Na stejné pánvi si usmažte volské oko. Z obou stran, vyndejte na talířek a přidejte slaninu. Po chvilce vsypejte papriku se zelím. Až vše bude tak akorát osmažené, smíchejte s opečeným květákem. Dochuťte solí, pepřem a malou lžičkou tahini pasty.
  3. Nandejte vše s nakrájeným vajíčkem na talíř a zasypte jarní cibulkou.
Krásný den,
Vaše D.