FULL BODY WORKOUT 2
Po dlouhé době tu máme ukázku workoutu. Byl půl hodinový, intenzivní a naprosto vyčerpávající. Pojďme na to. Začala jsem 10ti minutama na švihadle, abych se hezky rozehřála. (Už to mi stačilo). Poté jsem si sestavila malý kruháček, který jsem jela první dvě kole 40s a 10s pauza a třetí kolo 30s a 10s pauza.

1. Házení medicimbalem o zeď. Začíná a končí se ve dřepu. A v žádné poloze se nezastavuje. 
FULL BODY WORKOUT 3
2. Švihadlo

 

FULL BODY WORKOUT 4
3. Já vážně nevim, jak vám popsat tento cvik (rozhodně není pro začátečníky).. Začíná se v polo dřepu, kdy si chytíte kettlebel. A poté ho !!!!švihem!!!! vyhodíte nad hlavu. 
FULL BODY WORKOUT 5

4. Švihání s lanama – jedem jedem jedem!!!! Můžete s nimi i skákát panáky! 

FULL BODY WORKOUT 6

5. Dřepy s tlakama na ramena– Stojím s činkou na prsou, udělám dřep a když vstávám, vyhodím jí nad hlavu, poté opět dřep… 

FULL BODY WORKOUT 7

6. Výskoky na bednu. Simple as that. 

FULL BODY WORKOUT 8

7. Sklapovačky na břicho.

 
Bunda, boty, rukavice – Nike
Legíny – snowbitch.cz
 
 
Tak to bylo celé. Nechutné a vážně upocené. A doufám, že se vám článek líbil! 
 
Děkuji předem za komentáře a přeji Vám krásný víkend. Já letím běhat.
Domča