Konečně jsem se dostala k tomu, abych vám napsala o mém výletě do Rakouské vesničky Sölden (Otzäl) na ledovec, vydržte dokonce, mám i výsledné videa! Jen co si takhle na to vzpomínám, tak se musím usmívat, jak fajn výlet to byl. Strašně jsem se toho bála. Jela jsem tam s pěti naprosto cizími lidmi, které jsem viděla jen tak na chvilku na jedné schůzce, kam jsem ještě navíc přijela pozdě (za poslední rok jsem zaspala dohromady 2x: na tuhle děsně důležitou schůzku a teďka v týdnu) a prostě já jsem na tohle trošku nervák. Trošku, fakt ale jenom trošku.

No ale zpátky k Soldenu. Na místo se jelo krásně, vzadu jsem se zachumlala do bundy a půlku cesty prospala, což se hodilo. Dojeli jsme, ubytovali se v naprosto do-ko-na-lym hotelu (takovej ten fancy krásnej, ale stále zachováno to, že jsme na horách – Liebe Sonne – link), naveřečeli se a ráno se sešli u stejného stolu na snídani:

Elite Bloggers – Content Marketing

Ráno jsem se nasoukala do oteplováků a došla na hotelovou snídani. Zbožňuju, jak se můžete na snídani nacpat do úplnýho prasknutí a přes všechny ty vrstevy to nikdo NIKDO nepozná, teda…. pokud budete schopni zapnout knoflíčekBod číslo 1; proč miluju hory.

Po snídani jsme nasedli do auta a vydali se z vesničky nahoru na ledovec (lze tam dojet i lanovkou, ale kluci kameramani měli hromadu tašek). Projížděli jsme i víte kde? Cestou, kde se natáčela jedna z Bondovskejch honiček. Přesně tahle:

Normálně je přístupná i restaurace, kde se to natáčelo, ale předělávají jí a nebyla nám k dispozici. Úplně chápu, že si jejich štáb vybral toto místo pro natáčení, ty panoramata byla úžasná a já se nemohla nabažit (bod číslo 2. věcí, který miluju na horách). No řekněte sami:

Ano, přesně na týhle cestě.

V momentě, kdy jsme nasedli do lanovky, tak kluci začli natáčet. Prvních 10 vteřin jsem byla nervózní, hned to ale přešlo. Kluci byli báječní. Nervozita se vrátila, né že ne. Když jsem měla sjet sjezdovku pod dozorem André Arnolda. Jestli vám toto jméno nic neřiká, jako tak bylo u mě, tak si ho vygooglete, ten obličej znáte, stopro! Je to čtyřnásobný mistr světa ve sjezdovém lyžování. A ikdyž už nezávodí, tak má ve vesničce Solden Racing Camp, kam se můžete přihlásit a dopilovat pod jeho vedením své lyžařské skills nebo se ubytovat v jeho moc milym hotýlku. Působil velmi skromně, pokorně a byl extrémně milý, což u takové legendy je spíše vyjímka.

Nebyla jsem vůbec rozlyžovaná a byl to první sjezd této sezóny a rovnou jsem měla vymetat branky. No kdybyste to viděli :D, to byla taková ostuda! Směju se tomu tolik, protože si pamatuju, jak André reagoval. Všechny lyžaře okomentoval, co by měli zlepšit a na mě se jen podíval a začal smát :D:D:D:D:D. Vzal si mě pak během dne na chvilku do parády a lyžovali jsme v rychlých obloučcích vedle sebe spolu za ruce/hůlky. Pro úplné zlepšení bych spíš potřebovala minimálně 3-4 dny, ale André mě už druhý den po pár jízdách ujišťoval, že od první jízdy jsem se zlepšila o 100% ( 😀 ). (Bod číslo 3. proč miluju hory: sjíždění sjezdovek )

Chytli jsme naprosto dokonalý počasí (bod číslo 4.)!

Happy Domi:

Tady ještě víc happy:

Na oběd jsme si zašli do nově zrekonstruované restaurace pod lanovkou, ještě něco dotočili a jeli na hotel na večeři, kde mi s veganskou úpravou skvěle vyšli vstříc.

Druhý den se opakovalo to samé a já už teď vymýšlím, kdy se sem vydám v novym roce zas! Váháte, proč se vydat zrovna sem?

• Je to ledovec, takže sníh zaručen už někdy od listopadu až do léta.
  • Sjížděl tu nejen Bond, ale i André.
  • V Soldenu to večer opravdu žije, takže skvělé pro (NEJEN) mladé skupiny lidí.
  • Narozdíl od jiných středisek, kde jsem kdy byla lyžovat, stála permice poměrně málo.
  • Skvělé pro všechny lyžaře – od modré až po černou.
  • Mají tunel pro lyžaře na přejezd mezi sjezdovkama (to jsem koukala, když jsem to viděla).

Bod číslo ‘‘UžAniNevimKolik”: Opalování se pod horskym sluníčkem!

No a toho, čeho jsem se bála nejvíc – těch pěti cizích lidí – bylo naprosto zbytečný, všichni byli fajn a je zajímavý se dobrovolně-nedobrovolně dostat na takovej výlet s úplně jinou sortou lidí, než jste zvyklí nebo na který byste normálně nenarazili. Doporučuju zažít, dostanete trošku facičku. A tady už výsledná videa, který jsou naprosto boží!

Tento článek je součástí speciálního projektu připraveného ve spolupráci s Rakouskou národní turistickou centrálou Österreich Werbung.