Není to tak dávno, kdy jsem vůbec nepila alkohol, vydrželo mi to docela dlouho, bylo to strašně fajn, nelituju toho a jsem za to ráda. Né že bych teďka byla chytrá a stará, ale předtím jsem byla fakt malá, blbá, často jsem s pitím nepřemejšlela a tahle ”pauza” byla potřeba… Nějaký kocoviny byly hodně nepříjemný a né jednou jsem se probudila s (ne)lehkou morální kocovinou. Jeden večer se mi stalo, že jsem si třeba..…. vylomila přední zub. No. Princezna. Ty časy jsou pryč a já můžu s klidnym srdcem říct, že umim pít, vím kdy přestat a večer si užít na úrovni. Stejně tomu bylo i zde na Snow Jamu. Holky při psaní Snow Jamovských článků už ”vyplácaly” normální témata a mě nenapadl jiný lepší než tento. Proč ale ne? Třeba se někomu z vás bude někdy hodit. Na to, že jsem tři roky nepila vůbec a až teď se trošku rozjela a tím i zjistila, co mi na ”pomalejší popartyový” rána pomáhá, je docela vtipný.

Asi se tu nic zázračnýho nepřiučíte, ale dovíte se, jak na kocovinu bez paralenů, smecty a strašný nálady 😉 .

No. O těchto radách víme všichni, ale pojďme si je zopakovat, opakování je matka moudrosti, přidala jsem k nim ještě pár dalších ”mých” ověřených rad:

  • Pořádně se před večírkem najezte. Nepřemýšlejte tak, že když se nenajíte, budete rychleji opilí a bude s vámi dřív sranda. Bude vám možná tak pěkně blbě.
  • Jeden drink = jedna sklenička vody! Alkohol dehydratuje, takže vodu, drink vodu, drink, vodu. Prokládejte to.
  • Vyhněte se bublinkám, neřiká se jen tak, že lezou rychle do hlavy 😉
  • Nemíchejte to. Fakt ne. Na Snow Jamu jsme se toho moc nedržely: první večer jsme začly vínem, skončily u jagerů, druhý večer začaly u skinny bitch, skončily zase u jagerů. Nevím jak, je to možný, ale kocovinu jsem neměla, ani jeden den – asi vážně tím, že vim, kde mám stopku, pořádnou večeří a holkama.
  • Tančete! Nejlépe celej večer. Odbouráte tím alkohol lépe než když budete sedět na posteli a podávat si s kamarádama z ruky do ruky láhev vína a nebudete mít druhý den výčitky, kolik jste toho vypili.
  • Najděte si fešáka, kterýho chcete zbalit. Too much booze neni okouzlující, tak se budete třeba držet.
  • Když vás kamarádi budou nutit do panáku, kterej už nechcete, tak ho do sebe vyklopte a pak ho nenápadně někam vyplivněte (:D 😀 😀 😀 😀 ) anebo ho ”vyklopte” za sebe. Strašný, ale mně to zachránilo několik dnů od kocovin.

Druhý den ráno:

  • Zase vodu! Hodně vody.
  • Kokosovou vodu – nejenže umí tělo lépe hydratovat než normální voda, ale obsahuje mimo jiné elektrolyty, které díky diarutickým účinkům alkoholu, byly z těla vyloučeny večer a naše tělo je potřebuje doplnit. Pokud nemáte kokosovou vodu, sáhněte po iontových sportovních drincích. Kokosová H2O je ale daleko lepší.
  • Čerstvé džusy & ovoce.
  • Banány, obsahují potassium a už výše opěvované elektrolyty. Mně vždycky nicecream nebo zelené smoothie nejvíce pomůže. Jako vážně. Kam se hrabou mastné hranolky.
  • Zelená zelenina!
  • Říká se, že i mastné jídlo.. No. Na mě má opačné účinky, je mi po něm ještě hůř, těžko a fuj.
  • Když máte fakt děsnou kocovinu, tak se nic jiného než ležet v posteli a spát nedá, ale pokud to jde, jděte se alespoň ”vyvenčit” s pejskem. Nebudete muset myslet na to, jak vám je blbě a třeba to rozchodíte :).

Toť vše, nejsem expert na kocoviny, měla jsem jednu decentní po třech letech až teď před týdnem po Brixininých narozeninách a vše, co jsem vám teď napsala, zafungovalo. Budu ale ráda za jakoukoliv radu, kdyby náhodou ani jedna moje antihangover cure nepomohla za měsíc na Dittiný narozky :D.