Celý minulý týden jsem vám fotila jídlo za jídlem a zde vám přináším první várku food-plantbased-inspo, kterou doufám, že si užijete a budete chtít další. Plánuji zde obnovit starší nápady (články) s takovým tématem. Jste pro?

K snídani v poslední době, hlavně co se ráno ochladilo, volím vločky v jakékoliv formě – kaše, vločky se sojovým jogurtem anebo si udělam patlaninu z vloček, skořice, chia, nastrouhaného kyselého jablka a rostlinného mléka nebo sojogurtu, nechám přes noc v ledničce a ráno jen vytáhnu z ledničky a můžu jíst. Super, pokud nemáte ráno čas na jakoukoliv přípravu.

K obědům a večeřím si většinou dělám jedno a to samé a to se stále točí. Snažím se tuky omezit na úplné minimum.

K večeřím si připravuji spíše saláty, k obědu si udělám někdy pečené batáty, pak rizoto, brokolici&kukuřici a rýži, bezlepkové kukuřné těstoviny (více sacharidů) a ani v jednom nesmí chybět rostlinné bílkoviny – quinoa, tofu, čočka, cizrna…

Tak koukejte:

p9230128

Quinoa, brokolice, kukuřice, kari prášek:

p9220077

p9220044

Salát se směsí wuinoa-čočka-kari koření. &hummusimg_2532

img_2526

p9190023

img_2431

Nanacream..

img_2398

Salát, čočková směs s cibulkou, solí, pepřem a balsamico octem, opečené tofu.

img_2386

img_2361

img_2360

Kokosový jogurt z M&S.

p9159602

p9159600

img_2313

img_2296

img_2270

img_2249

img_2238

Tortila s tempehem, zeleninou a ceaser dressingem z Pastvy.

p9230250

img_2610

 

Mějte se krásně,

Domi