Myslím, že to známe všichni.. Ach ta motivace do fitka. Minulý rok jste mi neustále psali, jak je možné, že se dokážu dokopat cvičit sama.. A mně nešlo do hlavy, proč vás to nebaví. Haahaahaa. 😀 Tak už to chápu taky. Od doby, co cvičím s trenérem (Jirka – [email protected]), se sama nedokážu dokopat. Jediné, co mě samotnou baví je cvičit zadek a chodit na páse pomalou rychlostí do velkého kopce při zapnutých Sběratelích kostí (ty dávají vždy v dobu, když jsem ve fitku :D). Přitom před tím jsem byla ohromný dříč a vše si odcvičila sama s úsměvem. Teď už na to potřebuju parťáka a to mě přinutilo napsat tento motivační článek.. I když jsme si s Brixi řekly, že dáme challenge, tak se nám (nebo rozhodně mě ne) to nedaří. Moje psychika je na bodě mrazu, jsem demotivovaná, smutná a tak nějak mě nic nebaví. Jediné, co si myslím, že bych potřebovala je, odjet někam k moři a odpočívat. Což nehrozí, PROTOŽE ZAČÍNÁ ZKOUŠKOVÝ..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Když tak ale čtu komentáře na instagramu a bavím se s ostatními, jsou na tom vlastně dost podobně – už chápu “Jarní depresi“.


JAK SAKRA MŮŽEME MÍT JARNÍ DEPRESI, KDYŽ JE VENKU KONEČNĚ ZAS KRÁSNĚ? <3 Tady bych prosila někoho o vysvětlení :D.


Tak pojďme na pár motivačních tipů ke cvičení! :))

Nebuďte na to sami. Ať už je to trenér, trenér-kamarád anebo kámojda. Dokážete se navzájem nakopnout, pomoc si a podržet se… Pamatuju si, jak se Brixi jednou vůbec nechtělo cvičit, já jí do toho překecala a byl to jeden ze super tréninků :)!

Dávejte si reálné cíle. Rozhodně za měsíc zdravě nezhubnete 20kg. Já teď dost funguji na minikrátkých cílích, které si dávám každý den – vypiju tolik a tolik vody, nedám si žádné junk food (teba pizzu, super mastné brambůrky apod..), naplánuji si jídla a toho se držím. Mám pak večer ze sebe tak dobrý pocit, že se těším na další den. Anebo, že za týden navštívím 4x fitko a půjdu 3x běhat.

Plánujte si tréninky. Já neumím plánovat. Za to si ale každý trénink zapisuji, co a kdy jsem cvičila, abych měla přehled a když se začne rychlet přibližovat neděle a já dostatečně necvičila, tak máknu a vše doženu. To neznamená, že si půjdu během tří dnů 3x zaběhat a 4x cvičit :D. Co třeba si přivstat, jít si zaběhat a večer po škole/práci jít do fitka?

Dělejte sport, který vás bude bavit. Pokud vás nebaví chodit do fitka, ale tancovat pole dance, tak tančete. Boxujte, choďte na dlouhé procházky, jen se prostě, prosím, hýbejte.

Dost mě vždy nakopne, když na mě na instagramu vyskočí motivační fitness fotky. Nejradši mám ty instagramy, kde jsou k nám holky upřímné. Jakákoliv cesta za vysněnou postavou NENÍ JEDNODUCHÁ, proto mají u mě slečny s pokroky ohromný respekt.  Jaké jsou vaše nejoblíbenější fitness účty? Měli byste zájem o článek, s mými nejoblíbenějšími instagramisty? 🙂

Stejně jako fotky na instagramu mi dost pomáhá být členem nějaké facebookové skupiny. Nejenže posbíráte inspiraci, ale pokud budete mít nějaké otázky, ostatní vám pomůžou. V tom mi hodně pomohla Paleo a Whole30 skupina.

Neposlouchejte ve fitku utahané, smutné písničky! Vytáhněte Spotify, sekci workout a šup, přidejte váhu a makejteeee!

Nejdůležitějším a nejvíc nakopávacím bodem je … Trackujte váš progress. Pravidelně se foťte a měřte si míry. Vždy za stejných podmínek (na lačno ráno, ve stejném prádle a za stejného světla). Váha vám neukáže, zda jste přibrali svaly anebo tuky. Ani to, zda jste jen zavodněné před mentruací.

Tímto bych chtěla připomenout nedělní hodinu v Ladies Fit Clubu, kterou povedu od 17:00. Tak se nezapomeňte přihlásit na facebooku zde.


Děkuji předem za vaše komentáře, mám z nich vždy radost :)). Užijte si pátek,

Vaše Domi