Krásný pátek všem. Na instagramu jste už mohli zaznamenat, že jdu do sebe a plánuji si pro sebe vymyslet nový tréninkový plán a nějak upravit jídlo. Na kterém už pracuji od úterý, ale od dalšího pondělí, jakožto prvního dne v novém měsíci, chci jet opět Whole30. Moc jsem se rozežrala a potřebuju se zas nějak omezit. Nějak mi uniklo, že už bude červen (a s ním i plavky) a doháním vše na poslední chvíli. Jak klasické. No uvidíme, jak to celé dopadne. Držte palce! 

A chci, abyste se do toho zapojily se mnou. Hecněte se a něco si lehce upravte! Začněte více běhat, zintenzivněte své tréninky a vyřaďte sladké dorty, smažené hranolky a nahraďte je zeleninou a čerstvým ovocem! Nikoho tu nenutím, aby dělal to, co já, jen Vás chci trošku nakopnout :))
 
A jak budou vypadat mé dny v následujících dnech?
 
O whole30 si můžete přečíst buď zde anebo zde u mě ve starším článku. Jak se znám, budu do toho ještě částečně půstovat. Budu jíst v osmihodinovém okně (například od 8:00 – 16:00 – což většinou vyjde na 2 velká jídla – stačí mi to a naprosto vyhovuje. Zjistila jsem totiž, že takhle toho nesním tolik a nemám potřebu okolo třetího jídla ochutnávat vše, co mi přijde pod ruku. (to určitě znáte :D) Asi se vám to zdá zvláštní,jak to můžu vydržet, ale jde jen o zvyk, hlad vůůůůbec nemám 🙂 (ok, jen občas, ale neni to nic strašnýho).

O přerušovaném půstování, kdy jíte jen jednou denně (a absolvovala jsem to před pár týdny taky) si přečtěte zde – nejnejnejlepší článek! A já s Michalem naprosto souhlasím! (A určo do toho půjdu zas!).
 
A ke cvičení – zařadím více bruslení, spinningu, ale pak především silových HIIT/kruhových/”pseudocrossfitových” tréninků, při kterých se nejvíce pálí tuk. (Doufám, že to s tím krkem půjde.) Budou velmi inteznivní a né tak dlouhé – cca 30-40 minut. Bude v nich hodně angličáků, skákání přes švihadlo, pak taky dřepy, kliky a kettlebellové švihy. + k tomu zase zařadím sprinty (a že už tu dlouho nebyly! – fuj).
 
A samozřejmě budu co nejvíce chodit péšky.

A přestanu pít kafe. Já takovej závislák. Fňuk.


Určitě si mě přidejte na snapchat (meenkeers), kde uvidíte hodně jídla a vlastně všeho. Na blog určitě nafotím jídlo, recepty, ale i nějaké tréninky, abyste měli nějakou představu, ale snapchat je rychlejší :). A jednou týdně Vám budu psát reporty.
 
Mějte se překrásně,
Domča