GREEN, PINK, ORANGE

Léto už je možná za námi, ale to neznamená, abysme si léto nemohli udělat alespoň u sebe v kuchyni doma. Na Bali jsme smoothie pili od rána do večera a teď se mi po nich pěkně stýská. Přes léto jsem si je dělala hlavně k snídani a tím přišla na moje oblíbené klasiky.

Základem mých smoothie jsou minimálně tři zmražené skoro hnědé banány, přezrálé ovoce (které má chuť), rostlinná mléka (množství podle toho, zda máte radši tekutější nebo hutnější) a hlavně froothie mixér, který se stal miláčkem doma od prvního mixování.

Smoothie beru jako 100% jídlo, odpovídá mu tedy i množství, které si ho dělám.

vvv


Get those greens in 

– osvěžující a skvělý nejen na kocovinu, kokosová voda je fantastická na hydrataci a tu potřebujeme 24/7 –

kokosová voda

velká hrst baby špenátu

banány

ananas

vymačkaný pomeranč


p1010032


Pink Lady

– hutný, sladký a holčičí (taťkovi chutnal ze všech nejvíce :))) ), nejvíce mě teď v zimě “zahřeje“–

hutné kokosové mléko (používám aroy-d)

maliny

banány

mango


p1010016

 

 


Goji Muscles

– Protein tělo na déle zasytí, pokud si ho tedy dáte ráno, zaručuji vám, že do oběda nebudete mít na jídlo ani pomyšlení–

goji berries (3 lžíce)

banány

jahody

zralé nektarinky anebo sladké hroznové víno

půlku bílého tofu

mandlové mléko

(toto smoothie mixujte o chvilku déle, aby se goji pořádně rozmixovali a zabarvily smoothie do oranžova)


p1010025

 

Tip: Banány používejte opravdu až potečkované-hnědé. Nejsou jinak vůbec sladké a smoothie nebude tak dobré. To samé patří o jakémkoliv ovoci. Čím “jetější“, tím lepší!

 

Jaké je vaše nejoblíbenějšíDobrou chuť,

Domi