MAMA DAUGTER VACAY

Celých deset dnů, co rodiče plánovali dovolenou, jsem se těšila, jak budu sama týden doma. Odpočinu si, udělám si hodně “me time“, budu vám vytvářet články.. Celý tohle pohádkování mi mamka “zkazila“ ve čtvrtek odpoledne, kdy mi urgentně volá, že taťka v sobotu do Dubaje letět nemůže a že teda jedu s ní. Pár vteřin jsem z šoku ani nemrkla. Vůbec jsem nevěděla, co říct :D. Nic jinýho mi “nezbývalo“ a do hoďky jsem se už nemohla dočkat, až se za pár dnů vyvalim na lehátku u moře :))). Toto byla moje třetí návštěva Dubaje, věděla jsem, co čekat. Do kufru jsem naházela pár věcí, tentokrát jsem to vážně nepřeháněla. Šaty se zahalenými rameny a koleny. To se mi povedlo snad jen s jedněma. Zbytek jsem zakrývala bundou nebo svetrem.

Mým jediným Dubajpřáním bylo se opálit a být tak připravená na Bali. Celej týden jsem se s mamkou přes den opalovaly u moře a řeknu vám.. Výsledek stojí za to, fakt jsme se snažily a byla to teda pěkná makačka :).

Čekala jsem, že bude v tuhle dobu v Dubaji dost hrozný horko, ale že až takový, že moře bude teplejší než vířivka v Čechách, to jako ne.

Mission opálit se : done.

Mission pořídit si nové Victorias Secret kalhotky a bralletku : done.

Mexický box s fazolemi, guacamole, rýží, kupou zeleniny a na další fotce tofu&veggie stir fry se sojovkou, kokosová sticky rice a pro mamku fish cakes a “thai style spicy“ salát, u kterýho brečela pálivostí. A to toho snese fakt dost.

Po kšiltovce koukám už nějakou dobu a nemohla jsem stále narazit na nějakou, která by mi sedla.. Co na ní říkáte – yes or not?

Jedna z věcí, která mě na Dubaji zaujala letos nejvíce, bylo neslazený sojový a mandlový mlíko ve Starba&Costě. Thumbs up!

Nejkrásnější výzdoba v obchodě, kterou jsem asi kdy viděla – Rituals.

Jedna klasická “dovolenková“ fotka :D.

<3 <3 <3

Děkuju.

První Abercrombie, kde bylo světlo.. 😀

Burj Khalífa a fontána. (ve starém článku z Dubaje zde, si můžete prohlídnout fotky, jak Dubaj vypadá ze shora).

Dubajská marina a za mě jedno z nejkrásnějších Dubajských míst k navštívení.

A jak na mě působila Dubaj letos?

Kdybych dostala možnost si vybrat, kam za rok pojedu na dovolenou, Dubaj to už určitě nebude.  Jsem moc ráda, že jsem měla možnost se sem dostat. Dubaj je úplně jiný svět, který stojí za vidění. Také je super, že za 6 hodin letadlem jste na destinaci, kde je nonstop teplo a dá se koupat v teplém moři… Taťka Dubaj naprosto zbožňuje a nebyl rok, kdy by tam nejel.. Ale pro mě to není.

Dubaj je místo, kde není nic moc, co dělat a kde jako žena nemáte absolutně žádná práva. Což se dá čekat v muslimské zemi. Za A) nejsem na tuto kulturu vůbec zvyklá a za B) jsem si toho nikdy předtím nevšimla, vždy jsem tu byla s taťkou. Přehlíží vás, nezdraví vás, neděkují vám. Ani na vás nekoukají jako na sexuální obeť. Tady prostě neexistujete. A pokud jo, jsou na vás dost nepříjemní. Alespoň takové byly naše zážitky (pár vyjímek).

Na druhou stranu, abych Vám Dubaj nezhnusila.. Jak už jsem říkala, Dubaj stojí za to jednou za život vidět. Podívat se na Khalífu, fontánu, procházet se po největším obchodním centru, cournout se večer po Marině.. Vidět&poznat místní kulturu. Ženy, které nechodí jen v černých burkách, ale nádherně oblečené v těch nejdražších značkách, se šátky na hlavách, luxusními hodinky a těma nejdražšíma kabelkama, které jsem kdy viděla. Mají naprosto přenádherné oči a jsou opravdu nádherné. Na ty se já můžu vykoukat.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Pokud sem pojedete poprvé, týden bude akorát, mně by tentokrát stačily tak čtyři dny :).

Ti z vás, co jste v Dubaji už byli nebo tam žijete, jaký na Dubaj máte názor?

xxx,

Domi

• Ten výlet musel byť perfektný! A fotky sú nádherné.

SlavikStories
    Čítanie je sexy

• Sandra Slusna

Tak fotky jsou naprosto bozi, v Dubaji jsem nikdy nebyla, ale stoji to kazdopadne na moji TO-DO listine! I kdyz maji jinou kulturu a mentalitu, tak to urcite byla krasna dovolena a taky to urcite stoji za navstevu a videni! Slysela jsem, ze to jidlo tam je fakt vynikajici a na fotkach to taky tak vypada! Urcite se tam i skvele nakupuje, ve VS jsem nakupovala zatim jen online a uz by bylo na case dostat se do nejakyho toho obchodu a s A&F to mam stejne! 😉
    S laskou
    Sandra ze http://www.shineoffashion.com

• Míša Gřešková

Na fotkách to vypadá všechno úžasně. Hlavně to moře!! Při samotné návštěvě by mě ale asi štval ten přístup k ženám jak jsi zmiňovala. Nejsem jeden z těch lidí, kteří by jejich kulturu úplně odsuzovali, ale jako češce by se mi to určitě nelíbilo.
    Určitě bych se tam ale ráda podívala, protože to tam je opravdu krásné!

• Natalie Strážnicka

Prave píšu tento komentář z Dubaje😁.. A po shlédnutí fotky na instastories jsem zjistila, ze mame stejny top z PINK VS na cvico😂🙈 .. Jinak jeste bych k tomu dodala, ze je Dubaj jedno z nejmin osobních mist, na kterých jsem kdy byla..

Přesně! Naprosto souhlas)

• KNwashere

Ahoj Domi, přesně jak říkáš, já byla v Dubaji 4 roky zpátky a taky mě to nijak neuchvátilo. Jednou v životě to vidět, asi joo..člověk si udělá check, ale víckrát už bych tam nemusela. Mám absolutně stejný názor 🙂 Ale fotky jsou nádherné 😉

• Markéta

Já tady žiju a pracuju a už se těším na dny, kdy budu zpět v ČR 🙂 Dubaj je hezká na dovolenou, ale na život určitě ne. Alespoň ne pro mne 🙂

• Dominika Poklu

To mě zajímá, jak to tam vnímáš ty, která tam žije?

• Simona Chludilová

Nádherné fotky. V Dubaji jsem nikdy nebyla, ale jednoho dne bych se tam chtěla podívat.:)

Děkuju Simi 🙂

• Marek

Nechápu, jak někdo, kdo má za své „mission“ v Dubaji se
    jen opálit a nakoupit hadříky ve Victoria Secret bude tvrdit, že tam není nic
    moc, co dělat. Já tam byl týden a nestihl jsem se podívat na vše, co jsem
    chtěl. Kdybys opustila pláž, tak si mohla navštívit třeba tyto místa: stará
    část Dubaje, akvárium v Dubai Mall nebo hotelu Atlantis, kde se můžeš
    koupat i s delfínama, Dubai Miracle Garden, pěkné parky Safa Park nebo
    Zabeel Park, výlet do pouště nebo si zajet do nedalekého Abú Dhabí a podívat se
    na krásnou Sheikh Zayed Mosque. V tomhle je právě Dubaj super, že nabízí
    spoustu možností vyžití a ne se jen válet na pláži. Momentálně v Dubaji jsou
    ve výstavbě ještě další obrovské projekty jako třeba: obrovský zábavní park
    Dubai Parks and Resorts, nová zoo Dubai Safari Park nebo největší ruské kolo
    světa Ain Dubai.

Ještě nechápu, jak Ti může vadit, že na tebe nekoukají jako
    na sexuální objeť (správně oběť). Pokud bys toto chtěla, tak si zajeď do Egypta
    a tam tě budou Arabové ošahávat.

Pro Tebe je Dubaj opravdu škoda.

• Kristyna K

Já tam byla za kamarádama z Libanonu, co tam pracujou a nijak jsme neresili oblekani, treba vecer na party, ale jen pres den treba v mallu, asi jak pises. Myslim, ze hodne zalezi na tom, s kym se clovek zna, je tam velka libanonska komunita, takze mi to prislo, ze jsem zase jen v trochu cistejsim 🙂 a luxusnejsim Libanonu. Myslim, ze zivot s rodinou na par let-vydelat penize- nemusi byt spatnej, ale jako single holka bych tam pracovat asi nechtela (a to jsem to mela driv v planu 🙂 p.s. oboum vam to s mamkou krute sekne 🙂

• Krásne fotky. Jak vidím to more a pláž, tak mi začína chýbať leto. Hneď by som sa niekam vydala a pozrela 🙂

• Janny P

Mě Dubaj přijde jako jedna velká ekologická katastrofa. Neláká mě vidět megalomanské projekty (viz sjezdovka v nákupáku atd.) a betonové město.
    Nicméně fotky máš krásné a je až neuvěřitelné, jak jste si s mamkou podobné 🙂

• Rose Tascher

Aaach, jak ti to sluníčko a pláže závidím ♥