BEANS & QUINOA

Jedno nechápu – když fotíme fotky na mamky blog, vždy si s tim vyhrajeme a ty fotky vypadají tak, že v tu chvíli to jídlo chcete mít hned před sebou. Když já si něco uvařim, tak z toho je taková ”kejda”. Ale dobrá kejda. Vařím od oka a chuti v průběhu vaření. Než to sním, vždy to vyfotím alespoň na instagram a až to teprve ochutnám, rozhodnu se, že se o to chci s vámi podělit (což je pozdě na vyfocení). Proto někdy ty jídla vypadají přesně takto:

P5210595-2

V tomto receptu jsem spojila jedny z mých nejoblíbenějších ingeriencí: rýži, quinou, kukuřici, fazolky a čili.

Budete potřebovat:

1 střední cibuli

stroužek česneku

čili dle chuti

plechovku fazolek (promyté a odkapané)

půl plechovky kukuřice

dvě hrsti baby špenátu

konzervovaná rajčata

červenou papriku

sůl, pepř, kmín, koriandr

rýži

quinou

  1. Dejte vařit rýži a quinou. Každou zvlášť dle návodu.
  2. Na pánvičce osmahněte nebo poduste najemno nakrájenou cibuli, česnek a čili.
  3. Až vše bude změklé, přidejte konzervovaná rajčata a na malé kostičky nakrájenou papriku, pořádně promíchejte a přidejte zbytek ingrediencí (kukuřici, fazolky, špenát), dochuťte solí, pepřem, lehce kmínem, nasekaným koriandrem. Nechte dusit alespoň 15 minut, ať se chutě pořádně spojí.
  4. Servírujte s rýží a quinoou.

Ráda si tento pokrm různě pozměňuji – někdy bez špenátu, papriky. Ráda jindy přidám zázvor, cizrnu.. Velmi univerzální a ”vděčný” pokrm plný rostlinných bílkovin (fazolky, quinoa, kukuřice).

Dobrou chuť a nezapomeňte na #hungrydblog a sledovat mě na @hungrydblog :).

P5210595-2