LEGS&BUTT WORKOUT VIDEO

Minulý týden jsem tak moc cvičila zadek&nohy, že jsem je ještě před pár dny cítila.. A dnes se s vámi konečně dělím o onen workout :)!

Začaly a končily jsme na páse. Na začátku 10 minut rychlé chůze a na konci pořádně do kopce a pomalu.

Vše jsme opakovaly 3x:

  1. Výpady na TRX 10x, pak poposkočit a pokračovat dále – více zabere zadek! Zkuste poslední 3-4 vždy udělat s výskokem. To jsme zkombinovaly s deadliftama na jedné noze s kettlebelem. Následoval odpočinek.
  2. Výpady se zátěží.
  3. Legpress s chodidly u sebe.
  4. Chodící dřepy stranou s osou. dřep-krok-dřep-krok-dřep-krok
  5. Hip abductor (?) aka gynekologický stroj (pardon, ale kdo to mu doopravdy říká hip abductor? :D). Zde se zaměřte, abyste tělo měli předkloněné, zade bude zabírat více …. a zapomeňte, že tady budete čekovat instagram 😀 (často zde vidím slečny – i pány – jen na mobilu 😀 ). A hned po něm dřepy s výskokem.
  6. Hip extension, kdy si kleknete na lavici/bednu a s vahou/bez do mrtva budete tahem yvtahovat nohu za sebe. Noha by neměla být vytočená a vždy nahoře pořádně zadek zatněte!

Hezký pátek, krásný víkend, pusu

D.

  • Maru

    Haha, jsem v záběru (nakonci na páse) 😀 Hezký cvíčo, určitě se inspiruju

  • Martina Holá

    Kam chodíš do posilovny? 🙂

    • Dominika Poklu

      Jatomi Pure Eden 🙂

  • Mishel K

    Skvela inspirace, super clanek a video! 🙂