FITNESS MOTIVATION

Myslím, že to známe všichni.. Ach ta motivace do fitka. Minulý rok jste mi neustále psali, jak je možné, že se dokážu dokopat cvičit sama.. A mně nešlo do hlavy, proč vás to nebaví. Haahaahaa. 😀 Tak už to chápu taky. Od doby, co cvičím s trenérem (Jirka – trener@60dnidocajku.cz), se sama nedokážu dokopat. Jediné, co mě samotnou baví je cvičit zadek a chodit na páse pomalou rychlostí do velkého kopce při zapnutých Sběratelích kostí (ty dávají vždy v dobu, když jsem ve fitku :D). Přitom před tím jsem byla ohromný dříč a vše si odcvičila sama s úsměvem. Teď už na to potřebuju parťáka a to mě přinutilo napsat tento motivační článek.. I když jsme si s Brixi řekly, že dáme challenge, tak se nám (nebo rozhodně mě ne) to nedaří. Moje psychika je na bodě mrazu, jsem demotivovaná, smutná a tak nějak mě nic nebaví. Jediné, co si myslím, že bych potřebovala je, odjet někam k moři a odpočívat. Což nehrozí, PROTOŽE ZAČÍNÁ ZKOUŠKOVÝ..

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Když tak ale čtu komentáře na instagramu a bavím se s ostatními, jsou na tom vlastně dost podobně – už chápu „Jarní depresi„.


JAK SAKRA MŮŽEME MÍT JARNÍ DEPRESI, KDYŽ JE VENKU KONEČNĚ ZAS KRÁSNĚ? <3 Tady bych prosila někoho o vysvětlení :D.


Tak pojďme na pár motivačních tipů ke cvičení! :))

Nebuďte na to sami. Ať už je to trenér, trenér-kamarád anebo kámojda. Dokážete se navzájem nakopnout, pomoc si a podržet se… Pamatuju si, jak se Brixi jednou vůbec nechtělo cvičit, já jí do toho překecala a byl to jeden ze super tréninků :)!

Dávejte si reálné cíle. Rozhodně za měsíc zdravě nezhubnete 20kg. Já teď dost funguji na minikrátkých cílích, které si dávám každý den – vypiju tolik a tolik vody, nedám si žádné junk food (teba pizzu, super mastné brambůrky apod..), naplánuji si jídla a toho se držím. Mám pak večer ze sebe tak dobrý pocit, že se těším na další den. Anebo, že za týden navštívím 4x fitko a půjdu 3x běhat.

Plánujte si tréninky. Já neumím plánovat. Za to si ale každý trénink zapisuji, co a kdy jsem cvičila, abych měla přehled a když se začne rychlet přibližovat neděle a já dostatečně necvičila, tak máknu a vše doženu. To neznamená, že si půjdu během tří dnů 3x zaběhat a 4x cvičit :D. Co třeba si přivstat, jít si zaběhat a večer po škole/práci jít do fitka?

Dělejte sport, který vás bude bavit. Pokud vás nebaví chodit do fitka, ale tancovat pole dance, tak tančete. Boxujte, choďte na dlouhé procházky, jen se prostě, prosím, hýbejte.

Dost mě vždy nakopne, když na mě na instagramu vyskočí motivační fitness fotky. Nejradši mám ty instagramy, kde jsou k nám holky upřímné. Jakákoliv cesta za vysněnou postavou NENÍ JEDNODUCHÁ, proto mají u mě slečny s pokroky ohromný respekt.  Jaké jsou vaše nejoblíbenější fitness účty? Měli byste zájem o článek, s mými nejoblíbenějšími instagramisty? 🙂

Stejně jako fotky na instagramu mi dost pomáhá být členem nějaké facebookové skupiny. Nejenže posbíráte inspiraci, ale pokud budete mít nějaké otázky, ostatní vám pomůžou. V tom mi hodně pomohla Paleo a Whole30 skupina.

Neposlouchejte ve fitku utahané, smutné písničky! Vytáhněte Spotify, sekci workout a šup, přidejte váhu a makejteeee!

Nejdůležitějším a nejvíc nakopávacím bodem je … Trackujte váš progress. Pravidelně se foťte a měřte si míry. Vždy za stejných podmínek (na lačno ráno, ve stejném prádle a za stejného světla). Váha vám neukáže, zda jste přibrali svaly anebo tuky. Ani to, zda jste jen zavodněné před mentruací.

Tímto bych chtěla připomenout nedělní hodinu v Ladies Fit Clubu, kterou povedu od 17:00. Tak se nezapomeňte přihlásit na facebooku zde.


Děkuji předem za vaše komentáře, mám z nich vždy radost :)). Užijte si pátek,

Vaše Domi

  • Veronika Dlasková

    Domčo, jsem na tom úplně stejně jako Ty! Minulý rok a ještě leden to jsem byla dříč až to nikdo nechápal a teď? Sakra co to je?! Už ať je to pryč..

    • Dominika Poklu

      hlavně ale nepolevit! :))

  • Super nápad so zapisovaním a plánovaním tréningu… ja chodím 3x do týždňa behať, ale nie vždy v rovnaké dni (:

    Daniela

    • Dominika Poklu

      a co silové tréninky? 🙂

  • Nika Vivodíková

    Měla jsem to minulé 2 týdny. Teď jsem nemocná a nejradši bych šla cvičit a hrozně mi to chybí :/ Jsem zvědavá, jestli mi to nadšení vydrží, protože ještě příští týden nastupuju do práce a času bude o dost míň. Už aby tohle divný období bylo za náma 🙂 Pro mě je nejlepší, když jdu na flowin, ze kterého se nerada odhlašuju, a pak když se domluvíme s klukama a jdeme cvičit ven. Přeju pevnou vůli a ať se brzo vrátí ta chuť do cvičení! 🙂

  • Maru

    Zrovna včera jsem vás potkala ve fitku, když jste odcházely 🙂 Já se akorát zahřívala na páse :)) Jinak aktuálně problémy s motivací ke cvičení nemám, to bylo první dva měsíce roku, teď je zase lépe 🙂 K fotkám postavy jsem se nikdy neprobojovala a to by to za poslední rok bylo bylo super, ale ten začátek byl děs běs, tak jsem se nechtěla fotit 😀 A progress sleduju jen na oblečení 😀

  • Viki C.

    Super článok. 🙂 Som realista a teda viem, že veľa z toho nedodržím, ale budem sa snažiť. 😛
    Victoria’s secrets

  • Michaela Sturmova

    Domi, hrozně děkuju za takovýto typ článku! Mám to posledních 14 dní úplně stejně – nic se mi nechce (krom spát) a přijde mi, že mam gumový nohy, hah 😀 Hezký víkend! 🙂

  • Vendula Kupková

    Díky za článek!!
    Asi to máme všechny stejně. S přítelem chodíme cvičit do fitka ve škole, takže maximálně třikrát týdně. Ostatní dny cvičím doma a tak moc se mi nechce (!) a říkám si, že se třeba nic nestane, když se na to vykašlu. Chyba je, že mi v tu chvíli nemá kdo říct: „No ani náhodou, jdeme!“ Většinou si ale řeknu, že bych na sebe byla zase večer naštvaná a dokopu se k tomu.

  • Monika

    Já teda ze zásady chodím na jógu sama. Přítomnost někoho známého mě často rozptyluje. Ale třeba běh mám raději ve dvou 🙂
    JInak jsem pro článek o tom koho sleduješ na instagramu 🙂
    http://www.42stupnu.blogspot.cz