#ZAHEZKEJZADEK

Víte, jak jsem vám před více jak týdnem psala, že vám napíši o tom, jak jsme s Nikčou šly společně do menší challenge? Tak už je to přes týden a já si to ani neuvědomila. Uppppsss. Promiňte. Plánovala jsem tento článek daleko dřív, ale nebyla nálada na takto obsáhlý článek. Tak pojďme na to :)))!

Deadline jsme si daly za dva měsíce. Tedy 7.5.

Nejhorší je, že ani nevím, kde mám začít.. Moc informací. Asi tím, proč jsme se do toho daly.. Vždy si jednou za čas řeknu ”teď je ten čas, kdy za měsíc budu mít sixpack, jsem tak namotivovaná, že to půjde samo” – a kdo ne.. Nikdy tomu tak nebylo a obávám se, že s mým přístupem a obrovskou láskou k jídlu nebude ani za ty dva měsíce – hah:D. Přesně z takového důvodu jsme se s Brixi domluvily, že na to budeme dvě. Budeme si navzájem stěžovat, brečet ve fitku a naše špíčky budou fňukat s náma. Dyť přece – ve dvou se to lépe táhne :).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Neplánuji držet žádné drastické diety,  omezovat se a už vůbec neplánuji počítat kalorie (to je snad to nejhorší). Já vím, kde je u mě problém. A to v hlavě a dost v jídle. V rostlinné stravě se stále nevyznám, takže budu stále tápat – což mě  doooooost.

K tomu jídlu já prostě jím strašně moc. Když říkám moc, tak myslím doopravdy moc. K obědu sním v klidu 760g zeleniny (paprika a půl, celá okurka, pár mrkví a nějaké řapíkaté celery) s hummusem. Například. Což vám dost roztáhne žaludek a pak se těžce zasytíte. Nic vám stačit nebude. NIC 😀


#žrout #atebetakysnim


Jsou to jen mé doporučení sama sobě, nejsem nutriční poradce, jen poslouchám tělo a poslouchat ho budu. Stačí přestat jíst, kdy se cítím sytá a neposlouchat chuťové pohárky, které by jedly a jedly  jedly a jedly…. :D. V tomto se doopravdy neumim ovládat. Docpu se vždy do úplného maxima, dojím celý hrnec a pak si stěžuju, že mi je blbě :D.

To je přesně jedna z věcí, kterou se za tu dobu chci naučit. Ovládat se & brát jídlo jako palivo, né jako odměnu. Poslední bod – jíst jen tehdy, kdy mám hlad. Né z nudy a už vůbec né z nudy po večerech.

Nebudu si nic zakazovat. Když na něco budu mít chuť, dám si to. Chci mít zdravé, fit tělo, které mi bude ještě dlouho sloužit. Budu s vámi tedy sdílet zdravější varianty čehokoliv. Už mám připravené  lívance, veganské a budou i typy, jak zdravě mlsat v kině 🙂 A dolazuju recept na sušenky. V neděli odjíždím na 4 dny pryč s (J)Elitkama, tak pravděpodobně nafotím i food diary z cest – co vy na to, měli byste zájem?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ke cvičení – krom normálních tréninků (4x týdně) bysme chtěly s Brixi jednou za nějakou dobu (byl myšlený týden, ale to nestíháme plnit už druhý v kuse – ups) jít běhat / na tenis / hrát basket / zabruslit si atd atd. Ale to chci, ABY VY JSTE NÁM VYMYSLELI. Určitě nezapomeňte napsat své tipy do komentářů, budeme moc rády.

Tuto výzvu si beru k srdci ani né z tréninkový stránky, protože na tréninzích vydám ze sebe vše, ale spíše z té food stránky + chci vyzkoušet další sporty! :))

Na konci naší dvouměsíční výzvičky vám s Nikčou natočíme jedno cvičící video, u kterého se pobavíte snad i vy 😀 :). Nechci nic prozrazovat, ale buď to pro nás bude trest anebo odměna..


A mně moc zajímá, jak jste na tom se svou vůlí vy – vydržíte? Nevydržíte? Dokázali jste si takhle něco už?

Držte nám palce a těším se, až si 7. května vzpomenu na tento den – buď na sebe budu pyšná anebo se půjdu zakopat :D.

A také děkuji moc trenérovi Jirkovi, že to se mnou a Nikčou na trénincích vždy vydrží. Pokud byste chtěli tréninky nebo alespoň motivační videa, sledujte ho na instagramu (více videí přibude) anebo mu napiště zde.


Mějte se nádherně,

Domča

 

  • Marie Opočenská

    Domčo, krásně napsaný článek opět 🙂 Pokaždé si Tvé články čtu před spaním a popravdě usínám s úsměvem na tváři, protože jsem moc ráda, že taková pozitivní bytůstka, jako Ty, rozesílá tu skvělou energii dál.:))
    Jojo, to jídlo.. popravdě nade mnou také vítězí chuťové pohárky a potřeba vše dojíst, vždyť “to je tak dobrý”, nebo “přeci tam ten zbytek nenechám, to se do mě vejde..” a ouha, pak se tělo začne mstít.. Osvědčila se mi ale tato věc: Když je čas na jídlo, tak ho doopravdy strávím jen s jídlem. Žádný mobil, notebook, časopis či knížka – jen JÁ a JÍDLO. Jedině tak si ho plně vychutnáš, prožvejkáš (doopravdy až na kaši – usnadníš tím i práci žaludku, které má s takto přednatráveným soustem méně práce), zpomalíš v soustech a dokonce pak uslyšíš tělo, kdy Ti pošle signál, že je plné. V dnešní době spěchu to není jednoduché, ale jakmile tento pocit zažiješ, budeš to chtít zopakovat 😉 Měj se krásně, Marie

    • Dominika Poklu

      Ahoj Mari,
      Děkuju moc, to strašně ráda slyším :))

      Pokud jde o ten me&food time, tak přesně toho se tak dva roky držím a je to nejlepší! Už si ani nedokážu představit, že bych jedla za pc anebo s mobilem, jídlo si pak vůbec neužiju… Ani třeba u filmu.. 😀

  • Viki C.

    Veľmi vám držím palce a teším sa na výsledok. 🙂 Niečo podobné by sa mi tiež hodilo, ale keďže prichádzajú štátnice a diplomka, asi to chvíľku ešte počká.

    Victoria’s secrets

    • Dominika Poklu

      Děkujeme moc, držím palce a hodně štěstí u státnic :))!

  • Veronika Dlasková

    Ahoj Domčo,

    bohužel poslední dobou se v tom jídle nějak nedokážu ovládat, jeden týden to zvládám a další tj prostě na nic. Sama vím, že to mám v hlavě. Takže to bych si potřebovala nejdřív pořádně srovnat, (konečně) už mi docházejí nervy. Připadám si taková oteklá, nic na co by se člověk rád díval. Takže moje challenge je, nebýt otrokem jídla, jak píšeš Ty, aby jídlo bylo mým palivem a hlavně žádné “přežírání”, jinak vážně to břicho a six pack nebude. 😀
    Co se týče cvičení, tak mám za sebou challenge za leden, kdy jsem zdolala přes 200 km. 🙂 Teď bych se zase k běhání a kruhovým tréninkům chtěla vrátit a vidět na sobě nějaké změny.
    Tobě moc držim palce, abys svojí challenge zvládla a byla se sebou spokojená. 🙂
    Bude fajn, když vše budeš dokumentovat. 🙂 Inspirace není nikdy dost!! Drž se. 🙂

    • Dominika Poklu

      Držím pěsti, to stopro nějak zvládneme a moc gratuluji k 200km, to už je dooost, ale k tréninkům se stopro vrať, to je škoda a takhle před létem to je povinnost 😀 :))))

      Děkuji a měj se krásně,
      D.

  • Monika

    S jídlem mám úplně stejný problém, jen jsem masožravec. Nedokážu se ovládat a někdy jím skoro k prasknutí. Nejhorší je to odpoledne a večer, ale snažím se s tím bojovat. Mám teď taky takovou svojí challenge, víc sportu a jídlo s rozmyslem. A od pondělí mi začíná 30-ti denní bikram yoga challenge. Výsledky se snad dostaví, vám oběma taky držím palce, je super mít parťáka.

    • Dominika Poklu

      No přesně! Dopoledne úplně v pohodě, do oběda si řikám, jak mi to jde skvěle a pak bum, přijdu ze školy, otevřu ledničku a jedu :D:D:D:D.

      Držím pěsti u yoga challenge, bude to super! 🙂

  • Adam

    Ve dvou se to lépe táhne, ale také se dobře povídá ;-). Mě nejvíc vyhovovalo do posilovny chodit samému, protože jsem cvičil nejvíc a efektivně. Posilovna ve dvou byla vždy na 2 hodiny a nestihlo se vše. Sám jsme neměl za 45min co dělat a stihl jsme vše a byl mrtvej.
    Jídlo je prostě základ, pokud se dobře nejí, tak je to průšvih. Já bohužel tuto část nikdy nedotáhnu. Snažím se, ale pak se to v práci nahrne a je to. Takže jím jen z části dobře.
    Jak to čtu tak si říkám, že musím konečně také zkusit něco nového kam se již delší dobu chystám a to je street workout, kterej se mi hrozně líbí a určitě to bude super.
    Pokud chcete zkusit novej sport tak doporučím lezení, nebo boulder. Je to i super na odreagování a dostává tam zabrat celé tělo. Kdyby jste chtěli zkusit, rád poradím jak na to a kam ;-).

    • Dominika Poklu

      My se s Brixi vídáme furt, takže toho na povídání máme míň než ostatní, ale každej to má jinak, někdy mi to samotné taky vyhovuje více, ale za poslední rok jsem spíš pro ty ve dvou nebo pod trenérem 🙂

      Já jsem tak ráda, že jsem v tomto článku našla tolik ”soulmates”, co se vůle s jídlem týče, že to neni možný. A úplně koukám, že mě čte nějaký kluk, hah 😀 :)))

      Děkujeme za tipy, něco s tim vymyslíme 🙂

  • Kateřina

    Food diary z cest je určitě skvělý nápad!:) tipy na jídlo s sebou apod. se vždycky hodí..
    Já jsem jinak bohužel typ člověka co spíš nevydrží 😀 od malička jsem prostě mlsoun a je to hodně těžké se nějakých chutí zbavit a přelstít je 🙁 naštěstí mám před maturitou a vím že bude hůř, tak si s tím teď tolik hlavu nelámu – cvičím, jím akorát a zdravěji, občas něco smlsnu a jedu dál :))))

    • Dominika Poklu

      Káťo, držim palce a hooodně štěstí! Na sport ale nezapomeň, dost si u něj od cvičení odpočineš :))

  • Lenka Nesvadbova

    Koukám, že chceme být do léta fit & sexy všechny 😀 A to je dobře, hlavně do toho jít bez extrémů 🙂 Určitě se těším na článečky z cesty.
    Sweet Life with Lena

  • Ivana Pilousková

    Domi, ty jsi tak velká inspirace! Neuvěřitelně tě obdivuju za to, s jakou radostí všechno děláš… ať už se to týká jídla, cvičení, nebo módy. I přes obrazovku monitoru je cítit, jaká z tebe srší pozitivní energie. V budoucnosti ti přeju jen a jen štěstí a samozřejmě hodně úspěchů 🙂