#ZAHEZKEJZADEK

Víte, jak jsem vám před více jak týdnem psala, že vám napíši o tom, jak jsme s Nikčou šly společně do menší challenge? Tak už je to přes týden a já si to ani neuvědomila. Uppppsss. Promiňte. Plánovala jsem tento článek daleko dřív, ale nebyla nálada na takto obsáhlý článek. Tak pojďme na to :)))!

Deadline jsme si daly za dva měsíce. Tedy 7.5.

Nejhorší je, že ani nevím, kde mám začít.. Moc informací. Asi tím, proč jsme se do toho daly.. Vždy si jednou za čas řeknu ”teď je ten čas, kdy za měsíc budu mít sixpack, jsem tak namotivovaná, že to půjde samo” – a kdo ne.. Nikdy tomu tak nebylo a obávám se, že s mým přístupem a obrovskou láskou k jídlu nebude ani za ty dva měsíce – hah:D. Přesně z takového důvodu jsme se s Brixi domluvily, že na to budeme dvě. Budeme si navzájem stěžovat, brečet ve fitku a naše špíčky budou fňukat s náma. Dyť přece – ve dvou se to lépe táhne :).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Neplánuji držet žádné drastické diety,  omezovat se a už vůbec neplánuji počítat kalorie (to je snad to nejhorší). Já vím, kde je u mě problém. A to v hlavě a dost v jídle. V rostlinné stravě se stále nevyznám, takže budu stále tápat – což mě  doooooost.

K tomu jídlu já prostě jím strašně moc. Když říkám moc, tak myslím doopravdy moc. K obědu sním v klidu 760g zeleniny (paprika a půl, celá okurka, pár mrkví a nějaké řapíkaté celery) s hummusem. Například. Což vám dost roztáhne žaludek a pak se těžce zasytíte. Nic vám stačit nebude. NIC 😀


#žrout #atebetakysnim


Jsou to jen mé doporučení sama sobě, nejsem nutriční poradce, jen poslouchám tělo a poslouchat ho budu. Stačí přestat jíst, kdy se cítím sytá a neposlouchat chuťové pohárky, které by jedly a jedly  jedly a jedly…. :D. V tomto se doopravdy neumim ovládat. Docpu se vždy do úplného maxima, dojím celý hrnec a pak si stěžuju, že mi je blbě :D.

To je přesně jedna z věcí, kterou se za tu dobu chci naučit. Ovládat se & brát jídlo jako palivo, né jako odměnu. Poslední bod – jíst jen tehdy, kdy mám hlad. Né z nudy a už vůbec né z nudy po večerech.

Nebudu si nic zakazovat. Když na něco budu mít chuť, dám si to. Chci mít zdravé, fit tělo, které mi bude ještě dlouho sloužit. Budu s vámi tedy sdílet zdravější varianty čehokoliv. Už mám připravené  lívance, veganské a budou i typy, jak zdravě mlsat v kině 🙂 A dolazuju recept na sušenky. V neděli odjíždím na 4 dny pryč s (J)Elitkama, tak pravděpodobně nafotím i food diary z cest – co vy na to, měli byste zájem?

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ke cvičení – krom normálních tréninků (4x týdně) bysme chtěly s Brixi jednou za nějakou dobu (byl myšlený týden, ale to nestíháme plnit už druhý v kuse – ups) jít běhat / na tenis / hrát basket / zabruslit si atd atd. Ale to chci, ABY VY JSTE NÁM VYMYSLELI. Určitě nezapomeňte napsat své tipy do komentářů, budeme moc rády.

Tuto výzvu si beru k srdci ani né z tréninkový stránky, protože na tréninzích vydám ze sebe vše, ale spíše z té food stránky + chci vyzkoušet další sporty! :))

Na konci naší dvouměsíční výzvičky vám s Nikčou natočíme jedno cvičící video, u kterého se pobavíte snad i vy 😀 :). Nechci nic prozrazovat, ale buď to pro nás bude trest anebo odměna..


A mně moc zajímá, jak jste na tom se svou vůlí vy – vydržíte? Nevydržíte? Dokázali jste si takhle něco už?

Držte nám palce a těším se, až si 7. května vzpomenu na tento den – buď na sebe budu pyšná anebo se půjdu zakopat :D.

A také děkuji moc trenérovi Jirkovi, že to se mnou a Nikčou na trénincích vždy vydrží. Pokud byste chtěli tréninky nebo alespoň motivační videa, sledujte ho na instagramu (více videí přibude) anebo mu napiště zde.


Mějte se nádherně,

Domča