OVER NIGHT OATS

Snídaně se za poslední dva roky pro mě stala rituálem. Všichni moc dobře víte, jak je zbožňuju a je to jediné jídlo, které si nedokážu odepřít. Těším se na ní už od oběda a kaši bych jedla od rána do večera. Což ale nejde. Nebo jde, ale jsou daleko nutričnější pokrmy. A není dobré se “cpát“ stále tím stejným, je to pro tělo nevyživující. Dostávám ale na druhou stranu hooooodně komentářů, že nikdo z vás nemá tolik času, aby si dělali vajíčka nebo kaši každé ráno. Jde jenom o priority. Já bych nikdy nedokázala vyjít nenajezená z baráku. Když se špatně nasnídám, mám pak rozhozený celý den, honí mě mlsná anebo mám furt hlad. A pokud opravdu nemáte 10 minut na to, si snídani udělat ráno (ano, tolik mi trvá uvařit si kaši a nakrájet na ní ovoce), mám tu skvělý time saver recept. Můžete si udělat jednu nebo klidně i čtyři sklenice na čtyři dny dopředu a máte vyřešeno. Také skvělé jako snídaně “na cesty“.

Navíc je tento recept mega super giga lehký, takže ho doopravdy zvládne každý a dochutit si ho můžete podle toho, co máte na své ovesné kaši nejradši vy.

Já ve spodní vrstvě smíchala vločky, lyfiozované ovoce, skořici, vanilku a vodu (můj tip: můžete dosladit banánem, přidat kakao, ořechy, čokoládové “ťufíky“ mléko jaké máte rádi – cokoliv).

Do mezi vrstvy jsem nasypala borůvky a celé zalila kokosovým mlékem s chia semínky, dala do ledničky a nechala přes noc/pár hodin odpočinout. Jednoduché, skvělé a pokud máte rádi svojí kaši teplou, stačí dát ráno do mikrovlnky (kterou my nemáme, nesnášíme jí :D) a vualá za 3O vteřin máte hotovo 🙂

Dobrou chuť a hezké ráno,

Domča

 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

bllllluuuuuu

  • Vyzerá to skvele… vyskúšam na raňajky (:

    http://www.danielainthelibrary.com/

  • Nikola Braxatorisová

    Ježiš to vypadá DOKONALE!

  • Tereza Burešová

    Ahoj Domi, chtěla jsem zeptat, jelikož jsi vegan, co jíš aby jsi do sebe dostala dostatečný počet bílkovin? Už pár měsíců jsem vegetarián a snažím se do sebe dostat, co nejvíce bílkovin to jde, ale pořád je to málo. Přemýšlela jsem už nad proteiny, ale nejsem si tím úplně jistá.