ALWAYS OR NOT ALWAYS MOTIVATED

Tak trochu motivační článek..

Dneska ráno jsem byla cvičit. Ráno cvičit nechodím, připadám si nepoužitelná. Na schůzky, školu a jógu ano, ale rozhodně ne na to, aby ode mě Jirka (trenér z projektu 60_dni_do_cajku a nejlepší trenér pod sluncem – a to jako Vopravdu :)) ) chtěl světový výkon. Hlavně pokud jde o našich 5km a 100 angličáků, které s námi cvičí – každý den ode dneška. Nevím jaké má s námi cíle (doufám, že jen ty nejlepší), ale pokud to bude pokračovat takovým tempem, tak v tom fitku nebudeme dělat nic jiného než běhat, angličákovat, běhat, angličákovat a zase běhat.. 😀

No a jak jsem byla rozespalá, nateklá, líná a tak všechno, do ničeho se mi nechtělo. Po dlouhé době mi i z holčičích důvodů ještě navíc bylo špatně, běhy jsem tedy s příchodem hned zavrhla, vše bylo pochopeno a vrhli jsme se na to. Bez běhů bylo vše jednodušší… 😀

Ale co ty přítahy.. To je moje Achilova pata – a ja jaj. A tak jsme je dělali na trx s dopomocí. Nešlo to. Ono to totiž nede nikdy. Začala jsem nadávat. Hodně. Křičet na Jirku. Taky hodně. Nevzdávala jsem se, ve cvičení to neumim. Hm, asi jsem dřív málo makala. Ne, nemakala. Tohle ostatní holky tady nedělaj. Drž se. Dělej. Je to za ty špeky a bůčky, co se ti teď udělaly. Budeš mít hezký nohy. Dělej. Dýchej. Nechceš mít celulitidu. Prostě ne. Udělej to, aby ti nevadilo se v létě s kamarádkami fotit. Nooooooooooo. Chceš k moři? Tak přidej. Šup!

V hlavě mi hrálo – Je to za hezkej zadek, je to za hezkej zadek! A najednou to prostě šlo..

Jen vám chci ukázat, že i mně se někdy nechce. Je to sice málokdy, ale najdou se takové dny..

A zde je už pár tipů, jak se do fitka více těšit:

1. Train with your friend / coach

To je pro mě asi ten nejdůležitější bod. Od doby, co chodíme cvičit s Jirkou, tak mě to samotnou až tak nebaví. Jako lidi jsme si sedli a to, že mě motivuje a inspiruje ke cvičení je super benefit. Navíc dost často cvičíme společně a to je snad ještě větší sranda :). Nebo můžete zvolit otevřené lekce, kde se motivujete navzájem – přijďte na mojí hodinu (neděle 17:00 Ladies Fit Club, Anděl), Zumba, Body pump atd atd… Každý chce být prostě lepší než ostatní 🙂 A na takových hodinách to funguje.

2. Be comfy

Ve městě, doma, tak i ve fitku se musíme cítit dobře v tom, co nosíme. Nenuťte se do kraťasů, když se v nich necítíte, budete nesví a cvičení bude katastrofa. Jděte v čemkoliv, jen nezapomeňte na tenisky 😀 🙂

3. Eat your main meal at least 2 hours ahead

Motivační nemotivační článek – toto je super důležitý bod. Pokud se nacpete půl hodiny před, bude vám těžko, špatně a cvičit se vám chtít stopro chtít nebude :). Veškerá energie, která měla jít do cvičení, půjde na trávení. Zvolte něco lehčího – raw tyčinky, banán, šunku, hrst oříšků..

4. Be prepared

Není nic horšího než pochodovat z jednoho konce fitka na druhý a nevědět co cvičit.. Najdete zde mnoho mých článků se cvičeními, videami. na yt najdete videa i ostatních. Sama se denně inspiruji. Cviky si napište na papírek, do mobilu a pak už stačí jen makat. Moje rada – nepojmenovávejte si je nějak zvláštně. Pak nebudete vědět, co to vlastně mělo být :D:D.

Dávejte pozor na provedení cviků, nikdy se nebojte zeptat trenérů. Jsou právě od toho ve fitku, aby vám pomohli, poradili a řekli vám, jak se správně dřep dělá :)).

5. Music

Připravte si pořádný playlist, který vás nakopně, bez sluchátek je to nuda, ale to i s utahanou (ale krásnou) Adelle :D.

6. Never say NO or I CAN’T DO IT

Všechno jde! Neřikejte, že to je těžký aniž byste to zkusili. Není to težké. Vzpomeňte si, proč jste do fitka přišli a proč jste se jim upsali – protože se chcete cítit a vypadat dobře 🙂 Chcete se překonávat a bořit své limity.

Pokud si to rozmyslíte a nepůjdete. Budete litovat. Za to – šli jste někdy na trénink, kterého byste následně litovali? :)))

7. Do it for the instagram photos 

:D:D:D:D:D:D:D:D (bez jiného komentáře :D)

Snad jsem vás trochu nakopla a poslala vás z gaučů do fitek :)))

Napište mi zatím do komentářů, co nakopne/nakoplo vás, budu se moc těšit :))

Domča