OAT PORRIDGE

Dnes a denně mi chodí dotazy, jak si ovesnou kaši připravuji. Myslím, že to je dost individuální, protože každý má kaši rád trochu jinak… A každý je na jiné “dietě”. Každý den si je dělám od oka, dám cca hrnek vloček do malého hrnce a zaliji přibližně 3/4 hrnkem vody, zasypu skořicí a přidám vanilku.
Na mírném ohni vločky vařím (cca 5 minut), dokud se nenasáknout a neni z nich kaše (jak předvídatelné :D). Pokud je moc tekutá, přidám vločky, pokud hutná, zaliji více vodou.
Servíruji jí s ovocem a chia semínky. Mimochodem kaše z vody nemá moc chuť, ze začátku mi moc nechutnala, ale teď si bez ní nedokážu představit ráno. Ovoce ji krásně ochutí.
Pokud rádi sladíte, není lepší způsob než rozmačkat banán a společně s vločkami ho uvařit.
Pro dochucení můžete použít javorový/datlový sirup, mražené ovoce, ořískové máslo (bacha na arašídová – většina jsou slazené!), ořechy, semínka, sušené ovoce (datle!!!! – mňam!), sojové jogurty&puddingy – cokoliv máte rádi.
Mléko použijte dle chuti – ořechové, sojové, kokosové, rýžové
_________________________________________________________________________________
Je vážně těžké napsat recept na “tu dokonalou” ovesnou, protože každý si časem udělá “ten nejlepší” vlastní recept.
_________________________________________________________________________________
(Mám ale v kapse jeden super recept, který až příště)
 
Budu moc ráda, když se o svůj recept o nejlepší kaši podělíte v komentářích.
A pokud chcete kaši nabitou plnou bílkovin, která vás zasytí na x hodin, koukněte sem na mojí paleo kaši. Na instagramu měla ohromný úspěch, stačí se podívat na #paleokaše
Mějte se krásně,
Domit