FOOD DIARY

Víte, co mě mimo jiné Whole30 v jídle naučilo? Že je jedno, zda je čas snídaně, oběda nebo večeře. Pro mě je to jídlo 1, jídlo 2 a jídlo 3. Ráda si dám pečené kuře k snídani a mojí paleokaši k večeři. Kdykoliv budete mít na cokoliv chuť, dejte si to! 🙂
Můžete si na pár fotkách všimnout, že se tam objevují různé druhý sýrů. Ano, nejsou paleo, jsou primal. Chtěla jsem vyzkoušet, jak na to zareaguje tělo a tak nějak asi budu ještě zkoušet. Experimentuji z důvodu, že mi maso moc teď nejede a chci najít jinde bílkoviny.
Připomínka – dost často jsem se pak ještě dojedla jinou zeleninou, nebo zobla pár oříšků nebo si dala pár kusů ovoce 🙂
Mějte se překrásně,
Domi
Ps: dneska odlítám, tak budu ráda za každý tip, kam v Londýně. Ráda objevuji nové věci.
///
Some of the things I’ve learnt in Whole30 was, that it doesnt matter, if its breakfast, lunch or dinner. Eat whatever you want whenever. It’s meal no.1, meal no.2 and meal no.3. So go ahead and have a steak for a breakfast or a porridge for adinner.
 
Also you could’ve noticed there is cheese on my plates. Yep. I wanted to know how would my body react to diary. And I’ll keep trying, I have to find another source of protein, when I dont want to eat that much of meat.
 
This happens to me all the time – when I finish my main meal, I always end up eating more veggies, nuts or some fruit.
Have a wonderful day,
Domi
Pekingská kachna
Zeleninový salát (moje úchylka na zelí) s variací sýrů
Cuketové nudle s rajčatovou omáčkou a mozarellou.
Salát s pečenou řepou a hořčičnými semínky