WORKOUT

Po delší době jsem se rozhodla vám tu sesmolit jeden z mých dalších workoutů. Mám pocit, že poslední dobou nic nestíhám, ale přitom nic nedělám. Tak jak je to možné? Potřebovala bych si vozit počítač s internetem i na koupaliště, abych si vše stihla zařídit. Tohleto i vysvětluje to, že vám nejsem schopná odepsat na zprávy na facebooku 😀 Tak mi to promiňte.
Zde jsem jela kruhový trénink 30 vteřin makačka, 10 vteřin pauza. Dohromady čtyři kola. Tak hurá na to:
 

 

Přítahy na trx nadhmatem
Kliky na trx

 

Dřepy s trx
Výdrž v dřepu o sloup
Výskoky na bednu
Široké dřepy
Dřepy s výskokem a tleskem o stehna (ať se ještě víc rozvlněj a rozklepou :D)
Švihání s lanama na ramena (budeme švihat s nataženýma rukama až nahoru nad hlavu a zpátky dolů)
Sprinty se zachycením o lana (Měla jsem takový speciální popruh kolem pasu a lana mě při výběhu brzdily)
Házení medicimbalu o zem
 
So after a while I decided it to post another workout. I have this feeling of not having enough time to do anything.. But when I think about it, theres plenty of time, which I just cant manage right. I need to bring my computer everywhere I go, so I can finally responde to all of your messages on facebook. Sorry for that. Like – really!
 
So here is my circuit/cross training. 30s work, 10s rest. Four rounds total.
Trx push ups
Trx squads
Squad hold
Box jumping
Sumo squats
Jumping squats
Battle rope
Sprints on the rope – We have this thing in the gym, which you put around your hips (it is attached to the rope) you sprint with it and the rope is stopping you.
Throwing meddicimball at ground