OH, WAIT! #HOTBODYFORSUMMER IS COMING. FINALLY?

Krásný pátek všem. Na instagramu jste už mohli zaznamenat, že jdu do sebe a plánuji si pro sebe vymyslet nový tréninkový plán a nějak upravit jídlo. Na kterém už pracuji od úterý, ale od dalšího pondělí, jakožto prvního dne v novém měsíci, chci jet opět Whole30. Moc jsem se rozežrala a potřebuju se zas nějak omezit. Nějak mi uniklo, že už bude červen (a s ním i plavky) a doháním vše na poslední chvíli. Jak klasické. No uvidíme, jak to celé dopadne. Držte palce! 

A chci, abyste se do toho zapojily se mnou. Hecněte se a něco si lehce upravte! Začněte více běhat, zintenzivněte své tréninky a vyřaďte sladké dorty, smažené hranolky a nahraďte je zeleninou a čerstvým ovocem! Nikoho tu nenutím, aby dělal to, co já, jen Vás chci trošku nakopnout :))
 
A jak budou vypadat mé dny v následujících dnech?
 
O whole30 si můžete přečíst buď zde anebo zde u mě ve starším článku. Jak se znám, budu do toho ještě částečně půstovat. Budu jíst v osmihodinovém okně (například od 8:00 – 16:00 – což většinou vyjde na 2 velká jídla – stačí mi to a naprosto vyhovuje. Zjistila jsem totiž, že takhle toho nesním tolik a nemám potřebu okolo třetího jídla ochutnávat vše, co mi přijde pod ruku. (to určitě znáte :D) Asi se vám to zdá zvláštní,jak to můžu vydržet, ale jde jen o zvyk, hlad vůůůůbec nemám 🙂 (ok, jen občas, ale neni to nic strašnýho).

O přerušovaném půstování, kdy jíte jen jednou denně (a absolvovala jsem to před pár týdny taky) si přečtěte zde – nejnejnejlepší článek! A já s Michalem naprosto souhlasím! (A určo do toho půjdu zas!).
 
A ke cvičení – zařadím více bruslení, spinningu, ale pak především silových HIIT/kruhových/”pseudocrossfitových” tréninků, při kterých se nejvíce pálí tuk. (Doufám, že to s tím krkem půjde.) Budou velmi inteznivní a né tak dlouhé – cca 30-40 minut. Bude v nich hodně angličáků, skákání přes švihadlo, pak taky dřepy, kliky a kettlebellové švihy. + k tomu zase zařadím sprinty (a že už tu dlouho nebyly! – fuj).
 
A samozřejmě budu co nejvíce chodit péšky.

A přestanu pít kafe. Já takovej závislák. Fňuk.


Určitě si mě přidejte na snapchat (meenkeers), kde uvidíte hodně jídla a vlastně všeho. Na blog určitě nafotím jídlo, recepty, ale i nějaké tréninky, abyste měli nějakou představu, ale snapchat je rychlejší :). A jednou týdně Vám budu psát reporty.
 
Mějte se překrásně,
Domča
  • Ahoj Mínko :))
    Prvně bych ti ráda poděkovala, protože díky tobě jsem se v dubnu dala na své první whole30, a tento měsíc paleo/primal. Nicméně, od prvního také najíždím na druhé kolo, protože jsem se taky nějak rozjedla a musím se zase zklidnit 😀 a hlavně doufám v úbytek váhy!
    Mám vždycky náramnou radost, když se tvé články týkají jídla a plánů, co sis na sebe zase upletla 🙂 Takže jdu do toho "s tebou" 🙂 (a ten půst mě taky láká, jen to musím více nastudovat)
    Krásný den a celý víkend :*

  • Taky jdu poslední dobou čím dál tím více do sebe, ale bez kafe bych to asi nedala 😀

  • No takže ten sloh, co jsem napsala se nezveřenil, takže to zkrátím, protože se mi to nechce sepisovat znovu.. 😀
    Jdu také do sebe a chci změnit stravu (více bílkovin) a začít více běhat (chodím k tomu pravidělně na jogu).
    Co bych se tě ale ráda zeptala, jestli by jsi měla tip, kde v Praze koupit opravdu kvalitní maso (ryby)?
    Díky a těším se na reporty, jsou mi inspirací.
    Měj se fajn a držím palce.
    S.

  • Domiiii, uz ted mas perfektni postavu! Po tomhle uz ti budou zavidet uuplne vsichni!:D A ja nejvic:D
    Tesim se ale na vsechny clanky o kolo jidla i treninku:*

  • Gábi, děkuji moc, ale sama si to nemyslím :)))) Znáš to, jsem holka, nikdynespokojená))

  • No tak já si jsem vědoma své šílené závislosti na kafe a chci se jí zbavit, stejně tak jako lehce na jídle (a oříškách především). proto to whole30.. Ale určo jen do toho!

  • Ahoj Silvo, Budu držet palce!

    Jinak maso kupujeme v makru a Naše maso :).

  • Míšo, v úbytek váhy taky přesně doufám (tuků vlastně jenom).

    Do půstu určo jdi, je to fakt super :)) Mně se to pak trošku krylo s vyhozenym krkem a zkouškama, takže jsem dva dny pak už nemohla díky boelsti hlavy, ale určo si to dám znova. Možná po skončení Whole hned :))) Tak držím palce a měj se krásně)

  • Jee, tak do toho se taky ráda zapojím! Sice o hubnutí mi ani tak moc nejde, ale teďka si plánuju koupit pernamentku ve fitku a cvičit a cvičit, protože mě to neskutečně baví! Sice si tam příjdu trochu hloupě, protože doposud jsem dělala domácí cvičení podle videí a ve fitku ani nevím, co na těch strojích pořádně dělat 😀 Tak to je můj jediný problém 😀 Mohla bych ti ohledně toho napsat popř. mail? 🙂 Jinak ten půst zní zajimavě! Slýchávám, i má mamča mi říkala, že alespon jeden den v měsíci by se měl dělat takový "půst", kdy se celý den pije pouze voda s citronem, aby si tělo odpočalo a trochu vyčistilo od všech těch špatných věci, ale bojím se do toho jít, protože je mi pouze 16 a nevím, jestli je to v takovém věku vhodné :/ Jinak držím palce a tvůj blog zbožnuji, protože vždy načerpám od tebe super inspiraci a popožene mě to v mnoha věcech dál! 🙂

  • Já jsem se teď s trénováním taky nějak rozjela, předtím jsem to moc nestíhala kvůli zkouškám, ale teď už musím zabrat, protože jak říkáš, už je tady červen a s ním plavky! 😀 a jinak se moc těším na další články :)) objevila jsem tvůj instagram a blog teprve nedávno, ale jseš super a hned jsem tě musela začít sledovat haha 😀 :))
    JULI JULI blog

  • Opravdu hot. Dobrá práce 🙂

  • Ahoj Domčo, chtěla jsem se zeptat zda jsi nezkoušela detoxikaci organismu? Chci to teď zkusit o dovolené, tak jestli s tím máš zkušenosti a zda používáš zelený ječmen. Děkuji za odpověď Eva

  • Ahoj, nikdy jsem nedetoxikovala.. Nejsem toho nějakým příznivcem. Ale když už bych do něčeho šla a jedla jinak než jím ted (paleo), tak půjdu do banana island –> http://www.rawsomehealthy.com/banana-island-experience1/ :)))). Ječmen jsem jedla 2 roky zpět, te%d už ne, ale přemýšlím o znovuzařazení 🙂

  • Děkuji moc za odpověď 🙂